سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنر ایران و جهان

سلام به همه شما عزیزان.

من داشتم در سایت رپفا دور میزدم و آهنگ دانلود میکردم و دیدم که یک کد گذاشته به عنوان کد رادیو رپفا.

این کد باعث شد که در این وب آهنگ های سایت رپفا پخش بشود. اما وقتی که شروع کردم به گوش دادن به این آهنگ ها دیدم که واقعا آهنگ های خیلی بدی دارن میخونن که همشون لایق خودشون است.

من میخوام بدونم که آیا واقعا این هنر است ؟

آیا اینها میخوان که با این آهنگ ها معروف شوند ؟

کلا تاریخ نشان داده که مردم ایران به علت اخلاق گرایی که دارن به این آهنگ ها زیاد به چشم خوبی نگاه نمیکنن و همین افراد که این آهنگ ها را میسازند باعث میشوند که مردم و مسئولین محترم به آهنگ سازانی مانند یاس و هیچکس و دیگر آهنگ سازان عزیز که در رپ کار میکنن و خیلی هم اخلاقی میخوانن به چشم خوبی نگاه نکنن.

من به شخصه واقعا متاسفا برای این افراد که میخواهند با این آهنگ ها مشهور بشوند.

اگر اینها هنر هست , پس کار های شجریان و افتخاری و.... چی است ؟

در هر صورت من از شما معذرت میخوام که این کد را در سایتم قرار دادم.

به امید روزی که ما همه انسانهایی اخلاقی شویم.

زیبایی

سامان


ارسال شده در توسط سامان