سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنر ایران و جهان

حتما شما دوستان عزیز درمورد بازی های online چیزی شنیده اید.

این نوع بازی ها (مثل travian و جنگ خان ها) بسیار خطرناک برای هر جامعه هست چون این بازی ها وقت بسیار زیادی از کاربر میگیرد.

من خودم برای مدتی "جنگ خان ها" را بازی می کردم و به جرات میتوانم بگویم که هر شخص به راحتی روزی 5 ساعت صرف بازی کردن این بازی میکرد و من هم یکی از اون افراد 5 ساعتی بودم که به شدت روی نمراتم تاثیر گذاشت و الان پشیمان هستم.

ولی رها کردن این بازی ها , سخت تر از ترک مواد مخدر است چون بسیار لذت بخش هستن اما لذت کاذب که فقط به مدت 1 یا 2 هفته دوام دارد. شاید شما بگویید پس چرا بعد از این 1 یا 2 هفته بازی را رها نمیکنی ؟

سوال شما درست است , ولی این کاربران به مانند معتاد هستند که میخواهند مواد را رها کنند ولی نمیتوانند.

من یاد دارم روز هایی میشد که 12 ساعت هم پای این بازی صرف میکردم.

واقعا اگر جوان های یک کشور به سوی این بازی ها بروند ,دیگر کی برای پیشرفت درس بخواند یا چه کسی از کشور مواظبت کن (البته در آینده).

آینده ای را تصور کنید که جامعه, شخص تحصیل کرده ای ندارد یا خیلی کم دارد, در آن صورت باید این خاک را در اختیار دشمن گذاشت تا از آن مواظبت کند.

اگر ما یه کم فکر کنیم میبینیم که این ها ما را به راحتی به نابودی هدایت میکند.

تصور کنید که دشمنان از علم , این را به ما میدهد و خود میرود از علم چه چیز هایی میگیرد.نمونش "بمب الکترومغناطیسی" است که فقط 2 ازش نیاز است تا یک کشور مثل کره جنوبی را که تمام وسایلشان الکتریکی است را فلج کند.حال در این وضعیت ایران که نسبت به کره جنوبی خیلی ضعیف است چه حرفی برای گفتن دارد؟

فکر میکنید که اگر جنگ بشود ایران چقدر میتواند مقاومت کند؟

لطفا هنر فکر کردن (درست فکر کردن) یاد بگیرید و به اطرافیان خود نیز یاد بدهید.

راستی حتما در مورد بمب الکترومغناطیسی تحقیق کنید, آن وقت بهتر منظور من از نوشتن این مطلب را خواهید فهمید.

موفق و پیروز باشید.

سامان


ارسال شده در توسط سامان