سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنر ایران و جهان

سلام به همه دوستان عزیزم

چند وقت پیش یکی از دوستانم به من یک مستند داد که من نمیدونستم که چی است ولی وقتی که دیدم فهمیدم مستندی است که در مورد ظهور امام مهدی (ع) است و واقعا چیز های عجیبی را در این مستند آورده که واقعا جالب است.

(البته منظور من مستند ظهوری است که توسط   Noreagaaa درست شده است )

در این مستند واقعا چیز های جالبی را در مورد دجال یا همان ضد مسیح آورده است که ممکن است عده ای مخالف آن باشند و بگویند که همه اش خرافات است و عده ای بگویند که نه درست است. در هر صورت بحث من سر درست بودن یا نبودن آن نیست بلکه بحث من بر سر موضوعی است که در قسمت های پایانی این مستند آورده میشود(مستند 51 قسمت دارد) که مبنی بر این است که ما مسلمانان باید متحد شویم (در مقابل دجال که در آخر زمان می آید و خود را مسیح می نامد) تا در دام او قرار نگیریم . حال میدانید که این مستند چه راه حلی را برای متحد شدن پیشنهاد میکند ؟ این که بیاییم و روی نقاط مشترکمان دست بزاریم و پر رنگشان کنیم و نه روی اختلافات که این مطمئنا خواسته دشمنان است که ما با هم اختلاف داشته باشیم.

حال بدانید که منظور از اتحاد یعنی اتحاد کل انسانهای با ایمان و یکتا پرست و و مهم نیست که حتما مسلمان باشیم بلکه همه ادیان الهی برای پیروزی در برابر دجال باید متحد شوند و بدانید که همه ما در مبحث انسانیت برادر و خواهر هستیم.

به همه پیشنهاد میکنم که حتما این مستند را ببینند.

حال بیایید با هم متحد شویم و هنر اتحاد را به دشمنان نشان دهیم و هنر یکتا پرستی را به همه نشان دهیم.(باید در این دنیا هنرمند بود تا پیروز شد)

صلوات بر محمد و آل محمد

سامان


ارسال شده در توسط سامان